С децата в София, които пътуват с деца

Какво трябва да направим?

С хотела подредени. Сега билети.

Самолет бързо, но скъпи, кола евтини, но за дълго време, както и тапата в петък вечер в покрайнините на Москва. Моторните кораби от Москва за Санкт Петербург не вървят. ))) Необходимо е да се обучават.

От онлайн резервацията отказахме, решихме на място (на гарата), за да се ориентират какво влак и колко ще отида.

Чанти сме се събрали за един час. Затова искаме възможно най-бързо да пътува от Москва до Санкт Петербург. )))

Те взеха само това, което ви е нужно:

• - 2 деца (3 години и 7 месеца.)))
  • - документи: паспорт и доказателства
  • - 2-ри колички и дъждобрани
  • - няколко комплекта резервни дрехи (къси панталони, чорапи, тениски и т.н.)
  • - приспособления и камера за висококачествени снимки,
  • - пари в брой.

Преди Ленинград т / т станция се качи на метрото, така че възможно най-бързо и безпроблемно. Но на гарата чакахме изненада.

Пристигнахме на гарата в 20:00 часа, а следващият влак се очаква само в 2:00. Но имаше още една възможност - да напусне възможно най-рано, но с железопътната гара Курск. )))

Разстоянието между станциите е около 5 km. Тъй като имахме достатъчно време, ходихме пеша, и мастериран разстоянието за около 1 час.

Ще отидем пеша. Между станция Ленинград и Курск

На гарата Курск, ни казаха, че билетите са, но само в 23:40 и мястото в различни вагони. Какво да се прави?

Желание да се появи утре в Санкт Петербург преодоля всички неудобства и трудности. Купихме билетите, както и за очакванията ни по някакъв начин да се проясни, отидохме на майката на стаята и детето на гарата.

Майка и бебе стая в жп / гарата е много различен от стая в летищата. Ние бяхме в състояние да се промени само дрехи и храни бебето, какво друго да правя там.

Така че отидохме до търговски център "Атриум" в близост до гарата, и там, в кафенето спокойно изчака нашия влак.

Децата тичаха и скочи на първо място, но след дълго чакане от сън. В влака ние вече занасяне. ))) Проблемът с местата в различни автомобили, ние бързо реши, че се е съгласил да обменят с хората. Аз им благодаря за това!

В Санкт Петербург, ние бяхме в събота в 9:00 ч. От жп гара Москва да otelyaRA на Невски проспект. която е в центъра, се качихме на автобуса - 5 спирки.

RA Хотел на Невски - мрежа от хотели в компании София RAGROUP групата.

Тъй като ние трябваше да прекарат само през нощта, наехме две стаи на тавана (таван с прозорци).

стая в Nevsky 44

Бърза закуска, ние отидохме на разходка на Питър.

На този ден, времето беше изненадващо сухо и топло. Разбира се, два дни наистина не посещават всички забележителности и посещение на всички забавни за децата.

С децата в София, които пътуват с деца

В първите моменти на е била в града, ние сме твърдо решени да дойде тук отново.

Пътят ни е завършен в същия спонтанните, тъй като самата пътуването. )))

Може би затова ние бяхме в състояние да се види толкова малко атракции.

Необходимо е да се подготви предварително на всички! Но има известна спонтанност, възбуда, спонтанност и романтизъм.

Два дни пътуване до София, ние бързо се приближи на Невски проспект, и посети няколко забележителности:

Къщата на "Singer"

Казанската катедрала

Във вътрешността на Спасителя на пролятата кръв

Катедралата Свети Исаак

Обяд и вечеря, ние в местните кафенета

Достатъчно хубава атмосфера и чудесна храна. Дайте деца оцветяване, така че да не пропуснете. Но услугата е много бавен. Ние непрекъснато бързат сервитьори, за да ни сервира бързо, тъй като ние сме малки деца.

Като цяло уикенд в София успех. Две прекрасни дни в северната столица остават в спомените ни за дълго време. Голяма част от това, което ние все още не са успели да се види и посети. Ето защо, по-голямо желание да се върне тук.

Децата са изненадващо, че в такива напрегнат (набези до забележителностите) са изпълнени. Мисля, че те дори не осъзнават, че те не са били в Москва и в Санкт Петербург. )))

Ние ценим Вашето мнение и вярваме, че читателите на нашия блог, също.