Летим за почивка - вкарах колата в паркинга в близост до летището Шереметиево

Къде да паркирате колата на почивка, мисля, че не всички. Много хора идват до летището с такси или влак, и някой задвижва от роднини или приятели. Но ако в действителност няма място да оставя колата в продължение на 3 седмици на почивка, какво ще правиш? Не го хвърли добре, всъщност, в двора. Мислех, че за ситуацията, ние решихме да се стигне до колата си в Шереметиево, както и да го сложите на охраняем паркинг в близост до летището.

Пътепис. Ретроспективна. За първи път в чужбина в Тайланд

Поглеждайки назад в миналото, не мога да кажа със сигурност, че това ни спъне успех! Нямаше какво наистина трудни ситуации, въпреки високото ниво на динамика пътуване. Благодаря на Вселената за това!

1.Poezdka ден на летището, автомобил, паркиран на летището, настаняване

През нощта почти не спи, както обикновено става непосредствено преди пътуването. Тя ще изглежда, че нещата се събират, по маршрута работи отвътре и отвън, но все пак в главата ми инстинктивно превъртели някои подробности за предстоящото пътуване и сън наистина не работи. Станахме рано и си поръча пица и малко освежени. Останалата половина на пицата се събраха на пътя. И въпреки факта, че полетът е почти 11, бяха напуснали къщата в 06:40.

Защо толкова рано, може да питате. Самият аз все още не мога да кажа точно това, но след това поради наличието на най-малко известен опит от пътуване в чужбина ми се струваше, че ние трябва да направим много неща, а не да е късно за регистрация. В допълнение, той все още да се подготви машината за паркиране в непосредствена близост до летище Шереметиево. Има реших да напусна нашата кола за цялото време, докато ние почивка.

Ще отидем до летището Шереметиево в колата си

Зареждане с гориво, отидохме от магистрала Дмитров до Ярославъл в Москва Околовръстен път и обратно, за да заредите батерията, а след това се обърна на Dmitrovka и потегли в посока на Шереметиево от Хлебников. Имаше тежък сняг, и ние сме на път се шегувал, че не отмените ако нашият полет до Киев (да, от Москва до Банкок летяхме с превод чрез Киев и обратно - чрез Пекин) заради снега, и призова небето спре. Те кажете ни бързо се вслуша! Cloud заминава за Москва, а с него и отиде всички проблеми със сняг. Вероятно природата ни е дал да се разбере, че ние все още повече през зимата в пълния смисъл на думата!

Паркиране в близост до летище Шереметиево

Когато пристигнахме, аз бях малко изненадан. Всъщност се оказа, че на паркинга - бивш селски двор, от който изчистите къщата и да изложат на щанд-навес с две малки стаи, Yota Интернет и устройство за печат на касови бележки. Електричество - постоянно или от дизелов генератор. На компютър, които са в основата на тези автомобили, тоест, всичко изглежда да е по сериозен начин. В двора са закръглени машини.

Ние регистрирана колата в кабината и отиде до втория територията след като превозното средство, което след това ни доведе до летището. През втората паркинга той вече е около 10 коли и повече пространство за приблизително същото количество. Това означава, че бизнесът на паркинга ще нагоре, и ние не сме единствените, които не се вместват в селото.

Машина комплект, снимана от всички страни и обработват неща в колата, придружаващ нас, който ни заведе до Терминал C. Карахме много добродушен чичо, любезно обясни всичко: как да се сложи на колата, където да се постави на багаж, на кого и кога да се обадите на пристигане.

Трансфер от паркинга

Почти сме достигнали терминала, вземете билет за вход на бариерата се отваря ... И след това в гърба ни е карал такси, които се разпределят в задната част на колата, където седяхме. Шофьорът, въпреки инцидента, ние искахме да побере до терминала, но ние отказа, така че да не го отвлече от процедурите за уравняване инцидент. Беше много съжалявам, че един добър чичо толкова зле деня започна. Zafotkali, обещахме на водача да свидетелства, взеха това, и отиде да се регистрирате. Преди заминаването беше малко повече от 2 часа, а ние чакахме малко, отидох на рецепция АероСвит компанията първия.

Летим за почивка - вкарах колата на паркинга в близост до летището Шереметиево

Настаняване и паспортен контрол

Тъй като ние предварителна регистрация чрез интернет, ние само може да оставите багажа си и да получите бордни карти за полети от Москва до Киев и от Киев до Банкок. Но очевидно леля за първи път извърши общо електронен билет за двама, и нашата регистрация е било забавено в продължение на 15 минути, създаване на малко място. И въпреки нашата предварителна регистрация, ние все още дава на други места, като обясни, че те ще летят друга страна, различен брой редове и могат да се настанят от появяване на сайта. За да Банкок сме били дадени на бордните карти, на последния ред, и ние трябваше да се види как удобно да лети до тези места.